עולם השיווק הדיגיטלי


במרבית המקרים עולם השיווק הדיגיטלי נוגע לשיווק שנעשה דרך האינטרנט: שיווק ופרסום בגוגל, ניהול עמוד פייסבוק פעיל של העסק שלכם או פרסום תכני שיווק ממומנים באתרי אינטרנט שונים. עם זאת, שיווק דיגיטלי למעשה לא נוגע רק לעולם האינטרנטי ודוגמא טובה לכך היא ג'ינגלים לבתי עסק. ג'ינגל הוא שיר קליט ופשוט, שמבוסס לפעמים על לחן עממי שמוכר לכולנו. כולנו נתקלנו בג'ינגלים של בתי עסק, למעשה בהרבה מהם: בפרסומות בטלוויזיה, באתרים של בתי עסק, בצלילי המתנה ולפעמים גם בחנות בית העסק עצמה. הוא קליט, כיפי ונגיש לכולם ומשתלב יפה בכל סיטואציה.

למה אני צריך בכלל ג'ינגל?


התשובות ובכן הן מגוונות. ג'ינגל לעסק בדומה ללוגו או חתימה למייל שעיצבת, יכול להוות סמל של ממש לבית העסק שלך. הוא כולל את כל המידע שרלוונטי ללקוח לדעת באופן נעים, קליל ולא מתחכם. ברגע שיש לך אחד אתה יכול להשתמש בו כצליל המתנה, כשיר רקע לפרסומת שהכנת לעסק שלך, כמנגינת רקע לחנות שלך או למעשה לכל צורך שתחליט.

זוכרים את פלאפל מוסקו?


לעסק הבדיוני פלאפל מוסקו, הוכן בקול ישראל קמפיין מושקע – באמצעות ג'ינגל פשוט וקליט העסק הזה היה מוכר בשנת 2010 כמעט לכל אזרח ישראלי. למרות שמדובר היה בניסוי של קול ישראל להוכיח ששיווק ברדיו הוא יעיל ולא מעבר, מדובר בהצלחה אדירה שמוכיחה נקודה נוספת – ג'ינגלים עסקיים כשהם כתובים טוב הם אמצעי שיווקי יעיל מאוד!

תהליך בניית ג'ינגל הוא תהליך מיוחד


כשאתה מנסה לחשוב על הג'ינגל האידיאלי עבורך חשוב שתחשוב על הייחודיות של העסק שלך. בין אם אתה מציע מחירים טובים מאוד ביחס למתחרים ובין אם אתה מבטיח שירות מעולה – מדובר בפרטים שחשוב שתציין. ג'ינגל קצר תמיד עדיף על אחד יותר ארוך, אם יש לך אפשרות שאנשים יוכלו לשנן מבלי להתאמץ את מילות השיר ואף לזמזם אותו להנאתם למה שלא תרצה בכך? יכול להיות מדובר במלל מצחיק או מרגש, יכול להיות מדובר בסלוגן קליט – האפשרויות הן בלתי נגמרות.

האם אפשר להכין ג'ינגל לבד?


כמובן שכן. את המילים והלחן אתה יכול עקרונית לכתוב בעצמך ולגשת לאיש מקצוע שיעזור לך להקליט. באינטרנט מדריכים רבים שיכולים להכווין אותך מה הדרך הנכונה ביותר לגשת לכתיבת ג'ינגל לעסק שלך בכוחות עצמך. אבל בוא נודה באמת, מדובר בהשקעה חד פעמית, עם פוטנציאל שיווקי משמעותי עבור העסק שלך. התייעצות עם איש מקצוע שמתמחה בתחום השיווק שיוכל להנחות אותך בדרך ליצירת השיר המושלם עבור העסק שלך יכולה לעזור מאוד. בין אם תחליט להתייעץ איתנו ובין אם לא – מאחלים לך המון בהצלחה בכתיבת השיר ובטוחים שתהנה מהתהליך המיוחד הזה!