בניית אתרים ודפי נחיתה

בישראל יש כמה עשרות אלפי אתרי אינטרנט ובעולם יש מיליונים רבים. כל מידע, שירות או מוצר שאנו מחפשים, אנו מחפשים ברשת והיום אין עסק שיכול להרשות לעצמו להיות ללא ייצוגיות באינטרנט. התוצאה היא שיש יותר ויותר ביקוש לשירותי בניית אתרים לעסקים, בניית דפי נחיתה ושירותים נוספים ויש עוד ועוד נותני שירותים כאלו, שלכל אחד מהם יש כנראה לא מעט עבודה. אם גם אתם צריכים בניית אתר או דף נחיתה, הנה הסבר על ההבדלים בין שני אלו.

מה בין אתר אינטרנט לדף נחיתה?

בניית אתרים לעסקים נדרשת בעיקר כשרוצים מקום שירכז מידע, מקום בו אפשר יהיה לקבל אינפורמציה מפורטת או לבצע בו רכישה. אתרי אינטרנט הם בדרך כלל כאלו שמספקים מידע על העסק, על מי שמנהל אותו, על המוצרים או השירותים שלו, על המטרה והבידול שלו כמו גם מידע נוסף בצורת מדריכים, סרטונים ומאמרים. כמובן שיש גם אופציה ליצור קשר או לרכוש מוצר מסוים. בניית דפי נחיתה שונה בתכלית. דפי נחיתה לא אמורים להעביר אינפורמציה רבה אלא להיות נקודתיים, קצרים ובעיקר מכירתיים. הם מיועדים בשביל שהגולש יבצע פעולה מסוימת כמו להירשם לרשימת תפוצה, להשאיר פרטים או לרכוש משהו והם אמורים להיות מעוצבים בהתאם ועם כל האלמנטים ש"דוחפים" לביצוע פעולה מסוימת (כמו המלצות, חוויית לקוח, קריאה לפעולה וכדומה)

אתרים ודפים רספונסיביים

אם אתם צריכים בניית דפי נחיתה או בניית אתרים לעסקים, יש פרמטרים שונים שאתם צריכים לוודא לפני שאתם מסכמים עם חברה או איש מקצוע. אחד הדברים החשובים שצריך לוודא הוא שהאתר או דף הנחיתה הוא רספונסיבי, מה שאומר בפועל – אתר או דף שנראים מצוין גם בגלישה מהמובייל. היום כשלמעלה מ-50% מהגולשים מגיעים מהסמארטפונים, מהטאבלטים, מהאייפדים ודומיהם אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לא להיות עם נראות מושלמת בהם.

אתם צריכים כמובן למצוא אנשי מקצוע מתחום הבנייה ברשת, אנשי מקצוע עם ניסיון רב, עם תיק עבודות מרשים ואם המון רצון לבנות עבורכם אתר או דף נחיתה שיעשו בשביל העסק שלכם עבודה מצויינת.

איש בונה אתרים