שיווק ופרסום ברשתות החברתיות – כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול

בעידן שלאחר מהפכת האינטרנט, הצלחה וצמיחה כלכלית של עסק כבר מזמן לא תלויות רק בתכנית עסקית מפוכחת, תמחור נכון של המוצר או השירות שהוא מספק וחישוב מדויק של תזרים המזומנים. כיום, עסק שמעוניין להצליח חייב לקדם עצמו באופן אפקטיבי באמצעות שיווק ופרסום ברשתות החברתיות – ובאופן זה להגיע למגוון רחב ככל הניתן של לקוחות פוטנציאליים.

שיווק ופרסום בפייסבוק:

אחת הדרכים היעילות לעשות זאת היא 'לטרגט' את קהל היעד שלו, כלומר, לאפיין את האוכלוסיות שסביר שיתעניינו במוצר או בשירות שלו על בסיס גיל, מגדר וקבוצות השתייכות, כך שתהיה לו תמונה מדויקת ככל הניתן של הגולשים שבהם כדאי לקמפיין השיווקי שלו להתמקד. בפרסום בפייסבוק יש אפשרות להיעזר באפיון מדויק זה על מנת לנהל מסע פרסום ממוקד, מה שיבוא לידי ביטוי בכך שהרשת החברתית תציג את המודעות של העסק באופן ספציפי לקהל היעד שבחר, ובאופן זה תמקסם את הסיכוי ליצירת לידים מבטיחים (לקוחות פוטנציאליים בדמות גולשים שישאירו פרטים בדף הנחיתה שלכם או יצרו קשר בדרכים אחרות).

שיווק ופרסום באינסטגרם:

אפיק נוסף שכדאי לכל יזם או בעל עסק לשקול הוא פרסום באינסטגרם. אם הפייסבוק היה במשך שנים הרשת החברתית המרכזית, ונותר כזה עבור צעירים בני 30 פלוס, הרי שהדורות הצעירים יותר מבלים את זמנם בראש ובראשונה באינסטגרם. רשת חברתית זו, המבוססת על הצגת תמונות וסרטוני וידאו שהמשתמש צילם בלבד – ללא שיתוף תכנים כתובים או מצולמים שאינם שלו – הפכה לדרך הנפוצה ביותר בקרב צעירים לשתף זה את זה במתרחש בעולמם, בחוויות מרגשות או אפילו סתם ברגעי הכיף והטרדות והתסכולים הקטנים של חיי היומיום.

אז למה לבחור להיעזר בשירותינו?

היעזרות בשירותיו של גורם מקצועי המתמחה במדיה החברתית תאפשר לכם למנף את עסקכם באמצעות השימוש האינטנסיבי שעושים הדורות הצעירים ברשתות החברתיות. יצירת תקשורת בלתי אמצעית, אנושית, נגישה ובגובה העיניים עם משתמשי הפייסבוק והאינסטגרם היא המפתח להצלחה בשיווק ופרסום ברשתות החברתיות. הבנת ההיגיון הפנימי לפיו מתנהלות שתי הרשתות תאפשר לכם לבנות את הקמפיין השיווקי הנכון, המדויק והמשתלם ביותר מבחינתכם.איש שיווק ופרסום