אם אתם בעלים של עסק או מתכננים להקים עסק, אחת השאלות המרכזיות בהקשר לעסק שלכם היא כל עולם הפרסום הדיגיטלי – מי יעשה עבורנו את הפרסום הדיגיטלי וכמה זה הולך לעלות לנו?

בדיוק לשם כך הכנו עבורכם מאמר שסוקר את הנקודות החשובות שכדאי לשים לב אליהן לפני שתחליטו האם לעבוד מול משרד פרסום או לעבוד עצמאית על מערך הדיגיטל שלכם בעסק.

מחיר 

אחת השאלות הבסיסיות היא כמה זה עולה לי?

אז כן, המחיר הוא אכן סוגיה מרכזית כשאנחנו חושבים על שירותי שיווק דיגיטלי וכשחושבים על זה כדאי לחשוב על שני סוגים שונים של תשלומים בהקשר הזה:

  1. תשלום עבור העבודה למשרד הפרסום
  2. תשלום עבור תקציב הפרסום המשולם ישירות לפייסבוק או לגוגל

במידה ואנו עובדים עם משרד פרסום אז כמובן שהחלק של התשלום יהיה גבוה יותר מכיוון שאנו אמורים לשלם על העבודה הכוללת: כתיבה שיווקית, ניהול קמפיינים, קופירייטינג, עיצוב גרפי וכדומה. את כל הדברים האלו נוכל לעשות בעצמנו כבעלי עסק אך באופן טבעי זה יהיה ברמה נמוכה הרבה יותר מאשר משרד מקצועי היה עושה זאת עבורנו.

תקציב הפרסום באופן קבוע הולך ישירות לפייסבוק או לגוגל וממילא עליו אין מחלוקת – אנו נשלם אותו גם אם אנו מפרסמים בעצמנו וגם אם משרד פרסום מנהל עבורנו את מערך הדיגיטל בחברה.

מהירות תגובה

אחד הדברים הכי מתסכלים בעבודה מול משרד פרסום (שאיננו מוצלח במיוחד) הוא כל הנושא של מהירות התגובה של חברי הצוות. אנו חיים בעולם דינמי שבו הכל משתנה, עדכונים זורמים בצורה שוטפת וכל הזמן יש דברים חדשים שאפשר להעלות ולעדכן את העוקבים ברשתות החברתיות. 

לכן, עבודה מול משרד חיצוני מצריכה מהמשרד מהירות תגובה קצרה כך שתכנים רלוונטיים ועדכונים יועלו באופן מיידי בפייסבוק ובאינסטגרם וכל המידע שזורם חי מהשטח עולה באופן מיידי לרשתות החברתיות השונות.

ידע מקצועי

נקודה שלישית ואחרונה בהקשר הזה היא הידע המקצועי של בעל העסק. כמובן שהידע המקצועי של בעל העסק בעולם הדיגיטל לעולם לא יוכל להיות כמו צוות עובדים מסור ומקצועי בסוכנויות פרסום אך בכל זאת יש גם לכך פתרונות.

בעל עסק יכול ללמוד בעצמו חלק לא קטן מהפעולות והעקרונות החשוביםבעולם הדיגיטל. באמצעות קורס שיווק דיגיטלי ניתן לקבל ידע רב וללמוד על כל עולמות הדיגיטל מה שיאפשר לבעל העסק בסופו של דבר לנהל בעצמו את מערך הדיגיטל בעסק מבלי להזדקק למשרד פרסום.

בין אם תבחרו לנהל את הדיגיטל בעסק בעצמכם או להיעזר בסוכנות פרסום חיצונית, נאחל לכם המון הצלחה!