מה זה דף נחיתה, מה היתרונות שלו ואיך בונים אותו בהצלחה?

אם גם אתם שמעתם על המונח דף נחיתה, אבל לא היה לכם מושג במה מדובר בטח תשמחו לדעת שהגעתם למקום הנכון. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא ולגלות כל מה שרציתם לדעת על דף נחיתה, אבל לא העזתם לשאול פשוט כי לא היה לכם את מי לשאול.

מה זה דף נחיתה?

דף נחיתה הוא דף אינטרנט שאליו מגיעים מקישורים שונים, לרוב פרסומות שונות, קישורים ממומנים, באנרים ועוד. לדף הנחיתה תפקיד אחד ויחיד – להניע את הגולש לבצע פעולה כלשהי, למשל השארת פרטים, רכישה של מוצר/שירות ועוד.
לכן, דף נחיתה אינו יכול להיות דף הבית של אתר אינטרנט כלשהו מסיבה אחת – דף נחיתה הוא דף בודד ואילו דף בית מקושר לדפים נוספים, למשל עמודים של מוצרים/שירותים, עמוד של יצירת קשר ועוד.

מה היתרונות של דף נחיתה?

יחסית לאתר אינטרנט שלם לדף נחיתה יש יתרונות ייחודיים, למשל:
1. הוא מושך את תשומת הלב של הגולש במהירות
2. הוא מציג את המסר הפרסומי בצורה תמציתית
3. הוא מתאים לקשב של הגולש באינטרנט – שניות ספורות במקרה הטוב
4. דף הנחיתה מניע את הגולש לפעולה רצויה כלשהי.
5. דף נחיתה מאפשר חופש עיצובי שיכול להיות נפרד מהקונספקט העיצובי של האתר כולו
6. דף נחיתה אינו מצריך השקעה רבה כמו באתר אינטרנט שלם.
7. דף נחיתה מאפשר רווחים גבוהים יחסית לעומת השקעה יחסית נמוכה

איך מעצבים דף נחיתה?

כדי לעצב דף נחיתה יעיל כדאי לעקוב אחר ההמלצות הבאות:
1. לכתוב כותרת ברורה המציגה את התועלת של המוצר או השירות
2. לכלול הנעה לפעולה
3. לכתוב טקסט קצר שמבליט את יתרונות המוצר/שירות
4. להוסיף תמונות רלוונטיות עם עדיפות לתמונות שמבליטות את יתרונות המוצר/שירות
5. להשאיר פרטים ליצירת קשר (שם הגולש, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון וכו')
6. לכלול קישור לאתר הבית (אם יש) ולעמודים נוספים המספקים מידע על המוצר/שירות
7. להוכיח את יעילות המוצר/שירות, למשל באמצעות עדויות של גולשים, סרטונים ועוד.