שיווק דיגיטלי באינטרנט

כל בעל עסק שמוכר מוצרים או שירותים חייב אתר אינטרנט.  אתר אינטרנט לעסק הוא כבר מזמן לא פריבילגיה אלא חובה. אך אתר כזה, יפה ומרשים ככל שיהיה, לא ימשוך אליו גולשים אם הוא לא יקודם. שיווק דיגיטלי לעסקים הוא ביטוי שכולל בתוכו המון אפשרויות והוא מתייחס בעיקר לקידום בגוגל כמו גם לפרסום ברשתות החברתיות.  אז מהן האופציות לשיווק דיגיטלי? הנה כמה מהן:

קידום בגוגל

קידום בגוגל מתחלק לשניים – קידום ממומן בגוגל וקידום אורגני בגוגל.  קידום ממומן הוא פרסום של מודעות שמפנות לאתר האינטרנט או לדף נחיתה כלשהוא, מודעות שמתפרסמות על בסיס ביטויי מפתח שהמפרסם מגדיר. יש פרמטרים שונים שעל פיהם גוגל מחליט איזו מודעה תהיה במיקום גבוה ובולט יותר, פרמטר הנוגע לאתר האינטרנט ולרלוונטיות שלו למודעה, פרמטר הנוגע לרלוונטיות של ביטוי המפתח למודעה וכמובן, הצעות המחירים של המפרסמים. קידום ממומן בגוגל הוא אומנות של ממש ומי שלא בטוח שהוא יודע מה הוא עושה כדאי שייעזר באיש מקצוע.

קידום אורגני בגוגל לעומת זאת הוא קידום של ביטויים שונים שהשאיפה היא שהם יופיעו כמה שיותר למעלה בתוצאות החיפוש. יש דרכים שונות לקדם אתר ובפרט ביטויי מפתח ספציפיים ויש פעולות שונות שצריך לעשות כל הזמן בתוך האתר ומחוצה לו. גם כאן, כדאי להיעזר באיש מקצוע שיידע לעשות את זה נכון בלי לפגוע באתר.

פרסום ברשתות החברתיות

שיווק דיגיטלי לעסקים נוגע גם לפרסום ברשתות החברתיות ובראשן פייסבוק. בפייסבוק ניתן לפרסם פוסטים ולהפיץ אותם בתשלום ובעיקר, ניתן לטרגט את הפוסטים (מלשון Target) כמו גם מודעות פרסומיות ברמה גבוהה מאוד. הפרסום יכול להיות ספציפי על פי מגדר, גיל, תחומי עניין, אזור מגורים, מצב סוציואקונומי ועוד, מה שמאפשר לפרסם בצורה מדויקת מאוד.

פרסום דיגיטלי – אם אתה לא שם אתה לא קיים!

 

אם יש לך עסק כלשהוא אתה חייב ייצוג באינטרנט, אתה חייב אתר מרשים ומעניין וחייב שיווק מקצועי בדרכים שהזכרנו כאן ובעוד רבות אחרות. ללא ייצוג ופרסום ברשת הלקוחות הפוטנציאליים שלך ילכו היישר לזרועות המתחרים שלך שבטוח נמצאים בה.