אתר האינטרנט של כל עסק הוא חלון הראווה שלו. עסקים משקיעים כספים רבים בנראותו ובעיצובו של אתר אינטרנט יפהפה ואיכותי, אך כדי שיראו את חלון הראווה הזה שמאפיין את בית העסק, צריך ליצור חשיפה. אם גולשים לא מגיעים לאתר, אין כל ערך להשקעה העצומה של בית העסק, כיוון שהם לא מכירים אותו.

כדי שאתר האינטרנט יתרום למוניטין של העסק שהוא מומחה בתחומו, יש ליצור קידום אורגני או ממומן או להשתמש בשתי האופציות וכך להרחיב בכל יום את מעגל הגולשים, כדי שיהפכו עם הזמן ללקוחות.

שימוש בשיטות קידום עבור אתרי האינטרנט

שתי שיטות הקידום הוכיחו לאורך השנים האחרונות את המהפך שהן יוצרות כיוון שהן מהוות חלק ממערך שיווק דיגיטלי לעסקים. האסטרטגיה השיווקית שעליה מחליטים בחברה בנויה מאבני דרך אשר נבנות זו על גבי זו, על פי ההתאמה שלהן לעסק הספציפי.

אין דרך אחת שמתאימה לכל בתי העסק ולכן חשוב להיעזר במומחים בתחום זה, אשר בוחנים את נראותו של כל אתר, את המידע הרשום בו ואת עיצובו. בהתאם לכך, הם ממליצים במידת הצורך לבצע שינויים של האתר כדי שאפשר יהיה להוציא ממנו את המיטב.

הצעד הבא הוא החלטה אם לבצע קידום אורגני שהוא קידום טבעי, אך כאשר אדם מיומן מבצע זאת התוצאות נראות, או לחלופין לבצע מסע פרסום באמצעות קידום ממומן. איש המקצוע אשר מלווה את העסק מסביר באופן מפורט מהם היתרונות והחסרונות של כל אחת מהשיטות ומפרט את ההמלצות שלו, למען ההצלחה המסחרית של הלקוח.

businessman-standing-close-arrow-sign (1)

קידום אורגני

מנוע החיפוש של גוגל הוא הדומיננטי ביותר ולכן המטרה של כל אתר היא לעלות במעלה המדרגות ולהגיע למקום הראשון בעת החיפוש של הגולש שמעוניין בעסק בתחום ספציפי. מקדמי האתרים מקבלים לקוחות שאתר האינטרנט שלהם נמצא אי שם ברשימת האתרים ולאט לאט באמצעות דרכים מתוחכמות הם יוצרים אופטימיזציה של האתר ומצליחים להעלות אותו מעלה מעלה למקומות הראשונים.

מקדם האתרים מבצע את הקידום בדרך שהיא הנכונה ביותר עבור לקוח זה, כמו העלאת תוכן איכותי הכולל את מילות המפתח שהלקוחות משתמשים בהם באופן תדיר ולכן הסורק של גוגל מעלה את מיקומו של האתר הספציפי.

קידום ממומן

קמפיין פרסומי של קידום ממומן שונה מאד ממסעי הפרסום שהיו נהוגים בעבר. באופציה זו כל לקוח יכול לבחור את המסגרת התקציבית המתאימה לו והוא יכול גם לשנות אותה כלפי מעלה או כלפי מטה לאורכו של מסע הפרסום בהתאם לתוצאות שלו.

היתרון הגדול של פרסום בגוגל הוא בכך שעוקבים אחר המדדים והתוצאות לאורך כל הדרך ולכן מבצעים את השינויים הנדרשים כדי להגיע לתוצאות האופטימליות. כך יוצרים אינטראקציה עם הקהל ולכן יש תנועה של הגולשים, שנכנסים לאתרים הללו.