טיפים לפרסום נכון בפייסבוק
פרסום בפייסבוק הוא יעיל וזול יחסית, פרסום שיכול להיות ממוקד מאוד אם עושים אותו נכון. הוא מאפשר "לצעוק את המסר", להעביר מידע כלשהוא, ליצור חוג אוהדים וקהילה סביב שירות, מוצר או מותג והוא הולך והופך לפופולארי יותר ויותר. אם אתם שוקלים לפרסם בפייסבוק אתם כבר בכיוון הנכון והנה כמה טיפים לפרסום נכון.
- הכנת התשתית – פרסום ממומן בפייסבוק יעלה לכם כסף וחבל "לבזבז" אפילו אוהד אחד פוטנציאלי לדף. אתם חייבים להכין את דף הפייסבוק לקליטת האוהדים מה שאומר לוודא שיש תמונת קאבר יפה ומושכת וכזו שמתקשרת עם המותג, לוודא שתמונת הפרופיל מתאימה, שיש מספיק אפשרויות ליצור אתכם קשר (מס' טלפון, מייל, כתובת אתר, מסנג'ר ועוד)
- החלטה על מטרת הפרסום – מטרת הפרסום יכולה להיות הגדלת כמות האוהדים בדף או יצירת מעורבות בו, חשוב לא לשים שום קישור חיצוני כדי לא להוציא את המבקרים הדף. אם המטרה היא איסוף לידים, הפרסום צריך לכלול קישור לאתר האינטרנט או דף נחיתה ייעודי.
- החליטו מי קהל עיד שלכם – זה נשמע אולי בנאלי, אבל פרסום בפייסבוק צריך להתחיל עם מיפוי של הלקוחות הפוטנציאליים והבנה למי מיועד הפרסום. אל תמהרו בשלב הזה ותהיו בטוחים שאתם מייעדים את הקמפיין לקהל הנכון
- פרסמו באמצעות מנהל המודעות – פרסום ממומן בפייסבוק יכול להיות דרך Promote page או Boost post או מנהל המודעות. אם אתם רוצים לפרסם בצורה מקצועית ובעיקר נכונה, להחליט למי לפרסם (רימרקטינג או קהלים שמורים) אתם חייבים לבחור באופציה של מנהל המודעות. הפרסום דרכו גם יהיה זול יותר ולעיתים אף באופן משמעותי.
- בצעו A/B Testing כל הזמן – הכוונה לבדיקת מודעות שונות וההשפעה שלהם, ניסוי וטעייה בין דפי נחיתה שונים והתוצאות שהם מביאים וכל אלמנט אחר שאתם יכולים לבדוק כמה וורסיות שלו. לאט לאט תזקקו את הקמפיין ותהפכו אותו ליעיל ורווחי יותר.
פייסבוק יכולה להיות פלטפורמת פרסום מצוינת ובעיקר יעילה, אם עושים את הדברים בצורה נכונה ושלב אחרי שלב, ומי שלא יודע איך לעשות את זה נכון, טוב יהיה אם יפנה לחברת פרסום שתנהל את הקמפיין עבורו. זה יהיה זול יותר מאשר לשלם תשלום גבוה על טעויות.