קמפיין בפייסבוק ושיווק לקהל יעד מוגדר


אחת השיטות הנפוצות בשנים האחרונות להגדלת המכירות, הינה בניית קמפיין בפייסבוק שיפנה בדיוק לקהל יעד נבחר, בעל מאפיינים ספציפיים. מהו פרסום בפייסבוק? מה בין פרסום בפייסבוק לבין סוגי פרסום אחרים? כיצד ניתן להגיע לקהל היעד הרצוי?
פרסום בפייסבוק והגדלת המכירות בעסק
פרסום בפייסבוק עושה שימוש ביתרונות של הרשת החברתית המצליחה הזאת, וביכולת שלה להגדיל במהירות ובמאמץ קטן יחסית, את החשיפה של מוצר או שירות בפני לקוחות פוטנציאליים. בניית קמפיין בפייסבוק נחשבת מזה זמן רב כאחת הדרכים היותר יעילות ליצור קהל מתעניינים וצרכנים למוצר או שירות, לתחזק אותו ולהגדיל הן את כמות הפריטים והן את מגוון המוצרים שאפשר להציע לו.


קמפיין בפייסבוק או פרסום במנועי החיפוש


אחד היתרונות הגדולים שמציעה פייסבוק על פני שיווק וקידום אתרים במנועי החיפוש, היא הקלות היחסית וההשקעה הנמוכה שנדרשת להקמת דף הפייסבוק של העסק, כמו גם הקידום והשיווק שלו. אין זאת אומרת שלא נדרשת כלל השקעה, אבל ההשקעה הנדרשת להעלות דף פייסבוק לאוויר איננה זהה לזאת הנדרשת על מנת להעלות אתר אינטרנט.
יתרון גדול נוסף של קמפיין בפייסבוק הוא באפשרויות הגלומות ברשת הזאת ליצירת קהל יעד מובחן וברור. מעבר לפרסום הממומן על סוגיו השונים, המאפשר פנייה לקהלי יעד ברורים ומובחנים, ניתן להקים קבוצה ייעודית מסביב למוצר או השירות המשווק על ידך. ככל שמספר החברים בקבוצה גדול, כך גדלה יכולת החשיפה של חברי הקבוצה למוצרים או שירותים ייחודיים.


איך מגיעים לקהל היעד הרצוי


הגעה לקהל היעד הרצוי יכולה להתבצע באמצעות קמפיין בפייסבוק הפונה בדיוק לקהל היעד הרצוי לך. הקמפיין עשוי לכלול פרסום מודעות ממומנות, יצירת קבוצות ייעודיות והפצת המסר באמצעות פוסטים מעניינים, שיגרמו לקוראים לעשות שני דברים חשובים: להגיב לפוסט, או לשתף אותו וכך להפיץ אותו בין אנשים שלכותב הפוסט אין דרך אחרת להגיע אליהם.
יצירה ותחזוקה של קמפיין בפייסבוק יכולה להתבצע על ידי כל אחד, בקלות יחסית. עם זאת, כדי להגדיל את המכירות וההכנסות, מומלץ לשכור את שירותיהם של מומחים לדבר. מדובר בדרך כלל במי שמכירים על בורין את כל הדרכים וכל האמצעים להגיע לקהלים חדשים ולהפוך אותם ללקוחות פוטנציאליים.